dimecres, 22 de juny del 2011

Els nervis de Cesar

JODER , que enveja...............
el divendres a les 6.300, vaig estar a punt de cridar per telèfon per a vore si vols feia falta alguna cosa.
A l'hora del dinar vaig tornar a cridar per saber de vosaltres habieu acavat de dinar.
No li vaig cridar al director de l'hotel per a dirli que no vos faltara de res per vergonya.
El D'inapte a les 6.30 ja me havia alçat i amb el teléfon a la ma volia desitjar-vos sort, però me haguéreu dit caldos.
Cap a la 1 de migdia no me vaig poder aguantar i vaig cridar a Eduardo,clar l'home estava remant i no me va poder agafar el telèfon, vaig tornar a cridar a Ernesto i se va ficar la dona. Ja estava tranquil perquè sabia que anava tot be i l'oratge acompanyava.
Quan Eduardo va acabar i va vore la meua crida me la va tornar i com estava cansat , quedarem per a mes tard per a fer la crònica.
Com no me cridava torni a cridar, i just estaven donant els diplomes, QUE EMOCIÓ!
També vaig parlar amb Ernesto sopant i confirma la millor actuació de l'historia en la QH.
Després de espentar-vos mentalment a tots al Marie Blanc i de seguir-vos al pensament he arribat a una conclusió.
QUE DUR ES FER LA QUEBRANTAHUESOS DES-DE CASA!
ENHORABONA A TOTS ELS CAMPIONS.

1 comentari:

  1. Que gran eres!

    Gracies de part de tots i ja saps el que has de fer, que ens tens un poc abandonats, encara que s'enten.

    ResponElimina